V bolnišnici se poudarja pomen celostnega pogleda na organizacijo in delovne procese v katerem imajo veliko vlogo tudi podporne službe. Z namenom doseganja kakovostne izvedbe lastnih storitev vsaka služba deluje skladno s pravili in standardi svoje stroke ter s tem pomembno prispeva k kakovostnemu in učinkovitem delovanju služb, ki neposredno delujejo v zdravstveni obravnavi pacienta ter pozitivnemu delovnemu okolju.
S ciljem povečati zavest o pomembnem prispevku v vsakdanjem delovnem življenju in delu so podporne službe navedene in predstavljene. Obsegajo storitve:
- registracije pacientov in storitve administracije: tipkanja dekurzusov, odpustnic, ambulantnih izvidov, obračuna hospitalnih primerov in ambulantnih storitev ter pripravo in urejanje popisov za arhiviranje (Zdravstvena administracija);
- upravljanja s človeškimi viri (Služba za kadre in organizacijo) v katerem ni cilj zgolj pridobivanje kadrov, temveč tudi strokovni razvoj zaposlenih. Izjemno pomembno je področje izobraževanja in usposabljanja, ki zaposlenim omogoča nadgraditev obstoječega znanja.
- v Službi za zdravstveno in poslovno informacijski sistem;
- vzdrževanja (Vzdrževalno-tehnična služba) in nadzora nad delovanjem tehničnih sistemov zavoda, medicinske in druge opreme ter stavb;
- organizacije in izvedbe prevozov pacientov ter storitev prevoza, vezanih na paciente (Prevozna služba);
- zagotavljanja varne, zdrave in uravnotežene prehrane (Služba za oskrbo s prehrano). Zaposleni pri delu uporabljajo kakovostne in sveže izdelke, tudi lokalne in bio izdelke. Obroke skrbno načrtujejo, trud je usmerjen v okusno in lepo pripravljen obrok za paciente in zaposlene.
- prevzemanja čistega perila s strani zunanjega izvajalca (Služba za oskrbo s perilnim inventarjem), ustreznega vzdrževanja perila ter priprave za transport do uporabnika (bolniški oddelki, zaposleni..) in higiensko neoporečne predaje umazanega perila pri odvozu,
- podajanja informacij in sprejemanja sporočil. Receptorska služba s svojimi zaposlenimi povezuje bolnišnico z okoljem. Predstavlja prvi stik bolnišnice s poslovnimi partnerji, pacientom/ svojci in obiskovalci.
- v Finančno - računovodski službi;
- v Službi za obračun plač;
- v Nabavno – skladiščni službi;
- v Službi za javna naročila.